
Producătorul de cosmetice şi bunuri de curăţenie Farmec din Cluj are un buget de investiţii de 9 mil. lei în acest an, cu 45% mai mare decât în 2021, potrivit Ziarului Financiar.
”Lansarea şi modernizarea de produse, extinderea vânzărilor pe platforma Amazon şi modernizarea şi retehnologizarea producţiei sunt cele mai importante trei proiecte de investiţii din acest an”, spune Mircea Turdean, executivul care conduce grupul care deţine o fabrică în judeţul Cluj, citat de ZF.
Compania românească Farmec din Cluj-Napoca, cel mai mare producător local de cosmetice şi unul dintre jucătorii importanţi din segmentul bunurilor de curăţenie, şi-a bugetat pentru 2022 o creştere de 5-6% a cifrei de afaceri versus anul anterior. În acest context, cifra de afaceri a companiei ar ajunge pentru prima dată la pragul de 300 mil. lei.
Anul trecut, profitul net al Farmec a fost de 11,7 mil. lei, minus 50% versus 2020. Avansul businessului va veni în 2022, cel puţin parţial, din creşterea preţurilor, inflaţia fiind principala problemă a mediului de business în acest an. După primele cinci luni din 2022, inflaţia a sărit de 15%.