HELL ENERGY, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de energizante, derulează o investiţie de 18 milioane de euro în oraşul Ungheni, din judeţul Mureş. Proiectul, demarat la începutul acestui an, presupune construirea, până la finele lui 2022, a unui nou sediu de birouri pentru HELL ENERGY, cu o suprafaţă de 3.800 mp, dar şi a unei hale de depozitare de 10.000 mp, cu o capacitate de stocare de 12.500 de paleţi.
Investiţia are ca scop mărirea capacităţii de depozitare şi fluidizarea livrărilor de produse din 4 game diferite – HELL ENERGY (băuturi energizante), ENERGY COFFEE (cafea rece gata preparată), SWISS LABORATORY (băuturi cu vitamine), XIXO (ceaiuri şi băuturi răcoritoare carbogazoase) – către cei 170 de parteneri-distribuitori. După terminarea investiţiei, echipa din România se va extinde cu încă 20 de angajaţi.
”Ne dorim o echipă locală tânără şi dornică de a se alătura familiei HELL, mai ales că ne pregătim pentru extinderea agresivă a produselor din gamele SWISS LABORATORY, ENERGY COFFEE şi XIXO pe piaţa din România şi urmărim să atingem într-un timp relativ scurt aceleaşi performanţe de piaţă pe care le avem cu gama de băuturi energizante HELL ENERGY (peste 50% cotă de piaţă şi peste 85% distribuţie numerică). Tot acesta este şi motivul pentru care extindem capacitatea de depozitare, ne pregătim pentru eficientizarea livrărilor şi scăderea timpului de livrare către parteneri”, a declarat Márton Domkos, Director Executiv HELL ENERGY România.
Atât construcţia sediului central, cât şi a depozitului fac parte din strategia companiei de a-şi consolida poziţia de lider pe piaţa locală de băuturi energizante, dar şi de eficientizare a livrărilor de băuturi energizante HELL ENERGY şi de cafea rece gata preparată, ENERGY COFFEE.
În 2021, HELL ENERGY a avut un volum de vânzări în creştere cu 15% faţă de 2020. La nivel valoric, pe piaţa din România, activitatea HELL ENERGY a generat în 2021 o cifră de afaceri de 48,8 milioane de euro, conform datelor furnizate de companie. HELL ENERGY a fost fondată în anul 2006 ca o afacere de familie şi încă este deţinutăde familia Barabas. Brandul a devenit liderul pieţei de băuturi energizante din Ungaria într-un timp record, de numai patru ani.