
Heineken România, al doilea cel mai mare producător de pe piaţa naţională a berii, a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 1,37 mld. lei, în creştere cu 9% faţă de anul precedent, în contextul în care volumul pieţei berii s-a menţinut la nivelul anului 2020. Totuşi, profitul a scăzut cu 19% faţă de anul anterior de la 137 de milioane de lei în 2020 la 118 milioane de lei anul trecut.
Grupul olandez Heineken are patru fabrici în România, la Miercurea-Ciuc, Craiova, Constanţa şi Târgu-Mureş. Heineken are în portofoliu mărci de bere precum Heineken, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau şi Neumarkt şi mărci de cidru precum Strongbow sau Cidru Mândru. În 2019, cifrele companiei de cercetare de piaţă Euromonitor, arătau că Heineken controla aproape jumătate (47%) din vânzările în volum de pe piaţa de cidru – 19 milioane de litri, fiind lider detaşat.