CTP, cel mai mare proprietar şi dezvoltator de spaţii logistice şi industriale din Europa Continentală, a început lucrările de construcţie la CTPark Oradea Cargo Terminal, primul parc industrial cu terminal cargo din România, amplasat în imediata apropiere a Aeroportului Oradea şi a parcului industrial Eurobusiness II.
”Prima etapă a proiectului a fost realizarea conexiunii dintre calea de rulare a avioanelor şi platforma de garare pentru avioane şi este realizată – mai sunt de adăugat elementele de semnalizare. Proiectul va fi gata complet anul viitor odată cu cea de-a treia hală. A doua etapă este construcţia primelor două hale anul acesta – sfârşit de septembrie şi sfârşit de decembrie. Sunt mari şanse să avem până la final de an şi structura celei de-a treia hale. În mixul de chiriaşi vom vedea o distribuţie echilibrată – şi producţie, retail, curierat, cargo. Activitatea comercială decurge în ritmul cu care ne-am obşnuit şi în cazul altor proiecte. Avem o bază de clienţi de 240 de companii în România şi noi le-am prezentat oferta”, a spus Ana Dumitrache, country head CTP pentru România.
Dezvoltat pe un teren cu o suprafaţă de 14,4 hectare, parcul industrial CTPark Oradea Cargo Terminal beneficiază de conexiune directă cu Aeroportul Oradea. Lucrările de construcţie la calea de rulare, care face legătura dintre platforma de staţionare a aeronavelor şi pista aeroportului au fost finalizate într-un timp record de doar 10 zile. În prezent se lucrează la platforma de garare a avioanelor, cu o suprafaţă de peste 20.000 mp şi la primele spaţii industriale şi logistice, inclusiv cu destinaţie cargo, două clădiri cu o suprafaţă totală de aproximativ 25.000 mp, care vor fi operaţionale până la finalul anului.
La finalizarea lucrărilor de construcţii, CTPark Oradea Cargo Terminal va deveni unul dintre cele mai mari 10 parcuri industriale ale CTP România, cu o suprafaţă totală de peste 60.000 mp. CTPark Oradea Cargo Terminal poate acomoda clienţi din sectoare diverse, atât cu activităţi de cargo, precum şi de producţie şi de logistică sau ambele cumulate, oferind suprafeţe flexibile care încep de la 500 mp.
”Terminalul cargo de la Oradea este primul terminal adevărat de cargo aerian din România şi va reprezenta un punct în plus pentru Agenţia Locală de Dezvoltare pentru atragerea de noi investitori dar şi pentru dezvoltarea celor locali. Investiţia se ridică la 36 mil. euro. Acesta este legat de Parcul Industrial 2. Ca Agenţie vrem să ajungem anul acesta la 11 parcuri industriale la nivelul judeţului Bihor”, a spus Alina Silaghi, directorul ADLO.