2.7 C
Cluj-Napoca
luni, decembrie 2, 2024
Google search engine
AcasăBUSINESS ÎN ARDEALFarmec Cluj-Napoca investeşte 500.000 euro în relansarea brandului

Farmec Cluj-Napoca investeşte 500.000 euro în relansarea brandului

Farmec, una din cele mai mari companii româneşti, investeşte 500.000 euro  în relansarea brandului din portofoliu cu acelaşi nume, fondurile fiind alocate pentru cercetare, design şi comunicare. Portofoliul brandului Farmec conţine peste 30 de produse, dintre care 7 noi. Formulele conţin ingrediente naturale, precum ceaiul verde, urzică, ulei de argan şi aloe vera, dar şi vitamine şi minerale.

Linia de produse vine cu un logo nou şi cu un ambalaj modern. Sub conceptul “Farmecul se cultivă în familie. Din generaţie în generaţie”, a fost lansată campania de comunicare 360, care cuprinde toate canalele: online, print, tv şi in store.

”În urma procesului de rebranding, venim mai aproape de consumatorii noştri cu o gamă foarte apreciată de generaţii de români, adusă în actualitate prin ingrediente, prezentare şi conceptul de comunicare. Când vorbim despre Farmec, vorbim despre un brand cu rădăcini autentice şi cu tradiţie în îngrijire. Brandul Farmec a făcut mereu parte din cele mai multe familii româneşti. Reflectă, prin filosofia sa şi produsele oneste, grija pentru cei din jur şi pentru valorile esenţiale. Istoria sa îndelungată reuneşte tradiţia şi inovaţia într-un mod firesc, păstrând ce e mai bun din trecut şi adăugând beneficiile ultimelor descoperiri. Acum, transmitem mai departe obiceiurile sănătoase şi consolidăm valorile care definesc Farmec ca brand: grijă, onestitate, simplitate şi familiaritate”, a declarat Tudor David, Director de Marketing al Farmec.  

Gama Farmec are cea mai mare pondere în vânzările companiei producătoare. Relansarea brandului Farmec vine în contextul planului de diversificare a portofoliului şi al lansării de noi produse, pe care compania şi-l asumă în fiecare an.

Farmec Cluj-Napoca a raportat afaceri de 285 mil. lei la finalul anului 2021, în creştere cu 8,4% faţă de 2019 şi în scădere cu 1,2% faţă de rezultatul anului precedent, 2020, an în care ponderea mare în vânzare a fost atribuită produselor dezinfectante.

Fără categoria dezinfectanţi, Farmec a vândut cu aproape 4% mai multe produse anul trecut comparativ cu 2020, cifra de afaceri aferentă acestora fiind cu 8,1% mai mare. Producătorul local de cosmetice are în portofoliu brandurile Farmec şi Gerovital.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments