web analytics
Sunteți aici
Home > BUSINESS ÎN ARDEAL > FAN Courier a investit 15 mil. euro în construcţia depozitului din Cluj-Napoca

FAN Courier a investit 15 mil. euro în construcţia depozitului din Cluj-Napoca

FAN Courier, o companie fondată în 1998 de Felix Pătrăşcanu, Adrian Mihai şi Neculai Mihai, a ajuns la final cu construcţia hub-ului din Cluj-Napoca, ce va deveni un nou punct de tranzit alături de hubul din Bucureşti şi cel din Braşov, potrivit Ziarului Financiar.

”Am finalizat hubul din Cluj-Napoca, pe 13 mai facem inaugurarea. Am investit în total circa 15 mil. euro, în teren, construcţie, bandă de sortare. Banda de sortare are o capacitate de 9000 de colete pe oră. Atât la Cluj cât şi la Braşov, unde dublăm depozitul, vom avea puncte de tranzit importante, ce vor conecta oraşele din ţară”, a declarat Adrian Mihai, CEO al FAN Courier, citat de ZF. FAN Courier are peste 55.000 de clienţi la nivel naţional, majoritatea persoane juridice, şi operează o flotă auto de 4.400 de maşini, potrivit ultimelor date.

O altă investiţie pe care compania o are în derulare este la Braşov, în dublarea depozitului. Investiţia se va ridica la 7-8 milioane de euro şi include şi o  bandă de sortare, care va fi inaugurată în noiembrie anul acesta. Banda de sortare din hubul din Bucureşti are o capa­citate de 39.000 de colete pe oră, iar la Cluj şi Braşov va avea o capacitate de 9000 de colete pe oră. La Braşov, compania a adăugat încă 5000-6000 de metri pătraţi iar aici va construi şi o bandă de sortare. Braşov este al doilea hub după Bucureşti, iar Cluj al treilea.

Pentru 2022, bugetul total de investiţii al FAN Courier este estimat la 30 milioane de euro, direcţiile principale de dezvoltare includ, pe lângă finalizarea huburilor de la Cluj şi Braşov, demararea lucrărilor pentru construcţia noului centru logistic de la Ştefăneştii de Jos, spaţii de birouri şi extinderea reţelei de lockere la nivel naţional. 

FAN Courier a finalizat anul trecut cu o cifră de afaceri de 1,06 miliarde lei, potrivit datelor preliminare. Anul trecut compania a intrat pe piaţa din Republica Moldova. Bugetul de investiţii pentru dezvoltarea reţelei FAN Courier dincolo de Prut este estimat la 3 milioane de euro.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW