Sport Guru, principalul retailer şi distribuitor de echipamente sportive specializate de pe plan local, a înregistrat vânzări totale de 38,4 milioane de lei la finalul anului trecut, echivalentul unei creşteri de 62% comparativ cu anul 2020 şi un profit net de 2,8 milioane de lei, plus 64%.
”Anul 2021 a fost cel mai bun an din istoria Sport Guru, unul în care am avut parte de o creştere substanţială a vânzărilor. Rezultatele înregistrate pe parcursul anului trecut se datorează investiţiilor realizate de-a lungul timpului în extinderea gamei de produse, dar şi a serviciilor din magazinele noastre, realizate cu cele mai bune tehnologii în domeniu, precum service pentru echipamente de schi şi snowboard cu tehnologie Wintersteiger sau service pentru biciclete”, explică Mircea Rasovan, cofondator şi CEO al Sport Guru.
Din veniturile realizate de Sport Guru în 2021, 53% au reprezentat vânzările realizate în cadrul celor cinci magazine ale companiei, în timp ce 34% au fost vânzările din online. Totodată, aproximativ 13% au reprezentat alte venituri şi vânzări realizate de canalul de distribuţie al Sport Guru, prin care sunt vândute produse către clienţi ”key accounts”, vânzători de retail independenţi, magazine online, federaţii sportive şi agenţii de marketing.
Înfiinţată în anul 2009 ca o platformă online de distribuţie şi vânzare de echipamente sportive specializate de către antreprenorii Mircea Rasovan şi Alexandru Cristescu, Sport Guru operează în prezent cinci magazine, trei în Bucureşti şi câte unul în Cluj-Napoca şi Braşov.
Compania oferă în permanenţă peste 25.000 de produse spre vânzare, în magazinele sale fizice sau prin platforma online, dintr-o gamă extinsă de activităţi sportive, axate în principal pe ciclism, outdoor/schi şi alergare/triatlon, precum si zona de tehnologie in sport.