ZebraPay, operatorul reţelei naţionale de staţii de plată SelfPay, cu obligaţiuni listate la bursa locală, a raportat la finalul lui 2021 o cifră de afaceri netă de 121,8 milioane de lei, în creştere cu 11,46% faţă de anul precedent, conform unui comunicat al companiei.
Totodată, profitul net a atins 5,4 milioane de lei, în urcare cu 20,15%. În ultimul an compania a acordat dividende în numerar în sumă de 3,07 milioane de lei (din rezultatul aferent anului 2020), după o perioada de 10 ani în care dezvoltarea a fost susţinută din fluxul de numerar generat de companie şi din finanţarea acordată de acţionari. EBITDA (profit operaţional) din 2021 a fost de 8,44 milioane de lei, plus 41%, iar marja EBITDA a urcat de la 5,5% la 7%. Numărul de tranzacţii procesate a crescut cu 39% în anul 2021 comparativ cu anul anterior, veniturile din exploatare ridicându-se la 126.955.530 lei, în creştere cu 12,76%.
”Anul 2022 aduce rezultate pozitive, peste cele prognozate în planul de afaceri al companiei şi în linie cu evoluţia din ultimii ani. Această perioadă a fost caracterizată, în principal, de eforturile de creştere şi eficientizare a reţelei naţionale de Staţii de Plată şi de implementarea de noi servicii cu valoare adăugată pentru clienţii noştri. În ceea ce priveşte reţeaua naţională de Staţii de Plată, eforturile sunt concentrate şi în 2022 pe extinderea reţelei, în principal în magazine de proximitate”, spune Adrian Badea, CEO ZebraPay.
Compania are în plan creşterea accelerată în anul 2022 a numărului de staţii de plată până la aproximativ 9.000 de terminale, faţă de 6.300 la sfârşitul anului 2021, în condiţiile în care la jumătatea lunii aprilie 2022, reţeaua de staţii de plată a depăşit pragul de 7.200 de unităţi.