3.7 C
Cluj-Napoca
luni, decembrie 2, 2024
Google search engine
AcasăANUNȚURIeMAG creşte în valoare cu 29% şi devine cel mai valoros brand...

eMAG creşte în valoare cu 29% şi devine cel mai valoros brand românesc

Topul celor mai valoroase branduri româneşti este condus în acest an de eMag, evaluat la 1,02 miliarde euro, în creştere cu 29%, care a depăşit Dacia, în scădere cu 28%, la 815 milioane euro, conform ultimului raport al Brand Finance, firmă globală independentă de evaluare şi strategie de brand.

”Consumatorii devin tot mai familiarizaţi cu comerţul online în pieţele cheie (România, Ungaria şi Bulgaria), iar potenţialul de creştere al brandului rămâne ridicat, chiar dacă sectorul online este foarte competitiv şi în continuă schimbare. Această recunoaştere reprezintă o confirmare a rolului transformator pe care comerţul online îl are în vieţile oamenilor şi ne motivează să ne continuăm investiţiile accelerate în infrastructură şi tehnologie pentru a susţine evoluţia stilului de viaţă al românilor şi a transformării eMAG în ecosistem regional de ecommerce”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Aceasta schimbare de la vârful clasamentului a rezultat din creşterea brandului de e-commerce, favorizată de orientarea mai accentuată a consumatorilor către online în timpul pandemiei, combinată cu scăderea veniturilor Dacia.

”Până foarte recent, brandul Dacia părea abonat la primul loc în clasament. Ascensiunea fermă a brandului eMAG marchează şi un simbolic schimb de ştafetă, de la un brand cu vechime către un brand inventat cu mai puţin de 30 de ani în urmă. Pe această notă, ar fi un semn pozitiv pentru România dacă tot mai multe branduri din “noua economie” ar urca in top 50.”, a declarat Mihai Bogdan, Managing Director, Brand Finance Romania.

În fiecare an, compania de consultanţă şi evaluare de brand Brand Finance evaluează cele mai valoroase branduri globale, naţionale şi sectoriale. Cele mai valoroase 50 de branduri româneşti sunt incluse în raportul anual Brand Finance România 50. Clasamentul brandurilor în funcţie de forţa lor este completat de Dedeman, OMV Petrom, Ursus şi Digi

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments