Orange, liderul pieţei locale de telecom, a înregistrat în primul trimestru din acest an o cifră de afaceri consolidată (care cuprinde Orange România, Orange Romania Communications şi Orange Money) în valoare de 384 de milioane de euro, arată un comunicat transmis de reprezentanţii companiei. În primul trimestru din 2022, grupul Orange România a oferit servicii mobile către 10,5 milioane de clienţi, servicii fixe în bandă largă către 1,32 milioane de clienţi, iar servicii de televiziune prin cablu şi satelit către 1,5 milioane de clienţi.
”În pofida provocărilor, rezultatele sunt pozitive (…). Cele două mari milestones pentru noi, schimbarea numelui operatorului Telekom Romania Communications în Orange Romania Communications şi finalizarea tranziţiei sale către brandul Orange, încununate de prima ofertă comună de servicii fix-mobil pentru toţi clienţii Orange, au fost dublate de alte realizări importante. Printre acestea se află furnizarea accesului la conectivitate către noi clienţi, fructificarea de către Orange Business Services a dinamismului zonei de IT&C, cât şi interactivitatea şi accesibilitatea serviciilor digitale, segment mult apreciat de utilizatori”, a spus Liudmila Climoc, CEO al Orange România.
De asemenea, primul trimestru al anului 2022 a fost marcat de o creştere a veniturilor totale din servicii pentru companii faţă de aceeaşi perioadă a anului 2021, continuând tendinţa ultimilor ani, au mai transmis reprezentanţii grupului Orange. Segmentul IT&C rămâne cel mai dinamic, cu creşteri în zona de securitate cibernetică şi Cloud. De asemenea, la nivelul ultimelor trei luni, veniturile din servicii mobile au fost în creştere.
Pe parcursul primului trimestru al anului 2022, peste 11.000 de locuitori din 50 de localităţi din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, procentul de acoperire fiind de 98,38% din populaţie, în timp ce 89 de noi localităţi din mediul urban şi rural s-au bucurat de avantajele reţelei 4G+, procentul de acoperire atingând 72,48% din populaţie.