web analytics
Sunteți aici
Home > BUSINESS ÎN ARDEAL > Retailerul german Penny vrea să deschidă anul acesta 30 de magazine cu profil discount

Retailerul german Penny vrea să deschidă anul acesta 30 de magazine cu profil discount

Retailerul cu preţuri mici Penny, activ pe segmentul de discount, a încheiat 2021 cu afaceri de 5,39 mld. lei, echivalentul unui avans de 14% faţă de anul anterior, în timp ce profitul net al companiei s-a majorat cu 44,8%, la 123 mil. lei.

Anul trecut, Penny a investit 542 mil. lei în modernizarea şi extinderea reţelei proprii de magazine din România şi a inaugurat un nou centru logistic în Filiaşi, judeţul Dolj. Mai mult, compania a deschis 25 de magazine în noul format şi a încheiat anul cu un total de 301 unităţi, potrivit datelor transmise joi de reprezentanţii companiei.

”2021 a fost un an al reuşitelor, am depăşit primul miliard de euro şi 300 de magazine, am ajuns la 4 centre logistice şi, din nou, pentru al şaptelea an la rând, am înregistrat cea mai mare creştere din grup. De asemenea, a fost şi un an în care a fost din nou nevoie să ne adaptăm, să fim flexibili şi să rămânem optimişti şi cu dorinţa de a ne duce la capăt planurile curajoase”, spune Daniel Gross, CEO Penny România.

Pentru anul în curs, compania are ca ţintă deschiderea a 30 de magazine noi şi finalizarea procesului de remodelare a unităţilor vechi, început în 2020. Totodată, oficialii companiei estimează învestiţii de peste 5 mld. lei, echivalentul a peste 1 mld. euro, în următorii şapte ani, în principal în extinderea reţelei până la un total de 619 magazine şi 6 centre logistice.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW