Retailerul cu preţuri mici Penny, activ pe segmentul de discount, a încheiat 2021 cu afaceri de 5,39 mld. lei, echivalentul unui avans de 14% faţă de anul anterior, în timp ce profitul net al companiei s-a majorat cu 44,8%, la 123 mil. lei.
Anul trecut, Penny a investit 542 mil. lei în modernizarea şi extinderea reţelei proprii de magazine din România şi a inaugurat un nou centru logistic în Filiaşi, judeţul Dolj. Mai mult, compania a deschis 25 de magazine în noul format şi a încheiat anul cu un total de 301 unităţi, potrivit datelor transmise joi de reprezentanţii companiei.
”2021 a fost un an al reuşitelor, am depăşit primul miliard de euro şi 300 de magazine, am ajuns la 4 centre logistice şi, din nou, pentru al şaptelea an la rând, am înregistrat cea mai mare creştere din grup. De asemenea, a fost şi un an în care a fost din nou nevoie să ne adaptăm, să fim flexibili şi să rămânem optimişti şi cu dorinţa de a ne duce la capăt planurile curajoase”, spune Daniel Gross, CEO Penny România.
Pentru anul în curs, compania are ca ţintă deschiderea a 30 de magazine noi şi finalizarea procesului de remodelare a unităţilor vechi, început în 2020. Totodată, oficialii companiei estimează învestiţii de peste 5 mld. lei, echivalentul a peste 1 mld. euro, în următorii şapte ani, în principal în extinderea reţelei până la un total de 619 magazine şi 6 centre logistice.