Toate cele 400 de benzinării Petrom vor avea până la finalul lui 2023 un magazin de proximitate MyAuchan integrat la interior, proiectul dintre cei doi giganţi – OMV Petrom şi Auchan – fiind iniţiat în urmă cu cinci ani. Suma totală ce urmează a fi investită de ambele companii se ridică la 50 mil. euro.
”Parteneriatul nostru cu Auchan a început cu un proiect-pilot în 2017. A fost un pariu pe care au mizat două branduri (…) şi care s-a dovedit câştigător. Dacă în etapa-pilot am avut în vedere deschiderea de magazine de proximitate MyAuchan în 15 staţii, strategia curentă are în vedere 400 de magazine în benzinăriile Petrom până la sfârşitul anului 2023”, spune Radu Căprău, membru al directoratului OMV Petrom, responsabil pentru rafinare & marketing.
Concomitent cu parteneriatul cu MyAuchan, grupul OMV Petrom a iniţiat un proces propriu de modernizare a staţiilor Petrom. OMV Petrom şi Auchan Retail România vor investi peste 50 de milioane de euro în total pentru modernizarea celor 400 de staţii de alimentare Petrom. În prezent, circa 150 de staţii Petrom din toată ţara includ magazine MyAuchan.