Start-up-ul local Stailer.ro din Cluj-Napoca, care a dezvoltat o platformă pentru programări şi atragere de clienţi noi pentru saloanele de înfrumuseţare şi stilişti, a ridicat o nouă investiţie de tip bridge în valoare de un milion de euro, de la un grup de investitori, arată informaţiile transmise de reprezentanţii companiei. În urma acestei investiţii, reprezentanţii start-up-ului au ca obiectiv consolidarea metricilor de performanţă (KPI) şi pregătirea companiei pentru intrarea în acţionariat a fondurilor de investiţii.
”O relaxare deplină a restricţiilor şi perspectiva că pandemia a trecut creează o cerere ridicată în piaţă“, a spus Andrei Ursachi, CEO şi cofondator al Stailer.
Acesta a adăugat că în urma investiţiei de tip bridge în valoare de un milion de euro, Stailer şi-a crescut valoarea de piaţă obţinută în ultimele luni. De asemenea, în cele patru runde de finanţare start-up-ul a ajuns la investiţii în valoare de 2 milioane de euro.
Platforma Stailer.ro livrează, în prezent, către saloanele partenere din reţea cel puţin 30.000 de clienţi suplimentari lunari, iar aproximativ 50 de saloane noi se listează săptămânal pe platformă, au mai spus reprezentanţii start-up-ului. În ceea ce priveşte numărul de utilizatori, obiectivul companiei Stailer este să ajungă până la finalul primului trimestru din acest an la o reţea de circa 1.500 de saloane şi 5.000 de stilişti.