Discounterul polonez de modă Pepco şi-a continuat expansiunea în al doilea an marcat de pandemia de COVID-19, deschizând peste 50 de unităţi noi în România, confrom Ziarului Financiar. Compania a mers mai departe cu dezvoltarea în ritmul impus anterior crizei sanitare, ajungând la peste 370 de magazine cu preţuri mici pe plan local.
”În fiecare an, deschidem în medie 300 de magazine şi intrăm pe cel puţin două noi pieţe europene. În ultimul deceniu, numărul de angajaţi a crescut de zece ori”, spun reprezentanţii Pepco. În 2021, pieţele noi au fost Austria şi Spania.
Executivii brandului polonez au declarat anterior pentru ZF că dintre cele 300 de magazine planificate anual pentru deschidere la nivel european, circa 50 sunt destinate României, ţinta înaintată pe plan local fiind de 500 de unităţi. Ei nu au oferit un orizont de timp, dar ţinând cont de ritmul expansiunii, anul 2024 pare o dată fezabilă. Există o serie de motive pentru această expansiune accelerată.