web analytics
Sunteți aici
Home > BUSINESS ÎN ARDEAL > Grupul de business angels Growceanu din Timişoara a ajuns la investiţii de peste 1 mil. euro în 2021

Grupul de business angels Growceanu din Timişoara a ajuns la investiţii de peste 1 mil. euro în 2021

Grupul de business angels Growceanu din Timişoara a investit recent 180.000 euro în start-up-ul local Ulpia, care a dezvoltat un market-place educaţional dedicat comunităţii medicale activ deja în 11 ţări. Odată cu această finanţare, grupul a ajuns la 7 runde de investiţie realizate până acum anul acesta în valoare totală de 465.000 euro, şi mai are în proces de due-diligence alte 10 runde, în valoare totală de 660.000 euro.

”Ulpia este un start-up cu potenţial notabil, atât din perspectiva modelului de business, dar şi a dezvoltării accelerate a verticalei MedTech. Este un start-up în care credem şi de care am fost alături înca de la început, prin unul dintre co-fondatorii Growceanu, Dan Bugariu. Cu această investiţie am depăşit targetul de 1 milion de euro pe care ni l-am propus pentru 2021”, a declarat Ciprian Man, unul dintre fondatorii Growceanu & Angels Keeper. Start-up-ul Ulpia, evaluat 2 milioane euro înainte de obţinerea finanţării, va folosi banii pentru dezvoltarea produsului, marketing şi vânzări.

Ulpia este o platformă interactivă care se adresează atât medicilor stomatologi, cât şi stakeholderilor din comunitatea medicală, precum producătorii de medicamente, distribuitorii de echipamente şi organizatorii de evenimente medicale. Platforma îşi propune să creeze contextul optim în care lectorii să îşi poată susţine prezentările iar vânzătorii să ofere instrumentele de care să beneficieze comunitatea medicală. În 2022, Ulpia targetează extinderea în Europa de Vest şi America de Nord.

Startup-ul a fost înfiinţat în 2020, de către Dr. Cătălin Balog Bellu cu peste 17 ani de experienţă în medicină dentară şi antreprenoriat. Acesta a înfiinţat cabinetul stomatologic Dental Care, Clinica Noa Aesthetics şi Centrul de Instruire Noa Research şi a iniţiat mai multe programe dedicate medicilor dentişti şi tehnicienilor dentari, printre care Conferinţele Medicină Marketing Stomatologie,  platforma DentalEventsCalendar.com, proiectul The New Age Dentist şi ConectDentistry.

În ultimele 12 luni, startup-ul a înregistrat venituri de peste 200.000 de euro. Ulpia a primit premiul special Investiţie din partea Growceanu, Cleverage şi Matei Dumitrescu, în cadrul evenimentului Demo Day la Commons Accel desfăşurat pe 14 decembrie, în Bucureşti.

Growceanu este un un grup de 35 de business angels fondat în 2018, interesat cu precadere de startup-uri din verticalele PropTech, EdTech, SmartCity, Enterprise, Marketplaces, FinTech şi MedTech, bazate pe tehnologii precum Artificial Intelligence, SaaS, Data Science, Digital Mapping, IoT. În procesul de analiză a potenţialelor investiţii, Growceanu vizează antreprenorii pasionaţi de ceea ce fac, care au validat produsul sau serviciile oferite cu potenţialii clienţi, care au o echipă cu competenţe complementare ce pot propulsa afacerea şi care conştientizează valoarea ce poate fi adusă de investitorii angels.

În cei trei ani de la lansare, Growceanu a creat un proces de “group due diligence” bine structurat, prin care expertiza membrilor este folosită pentru a identifica problemele şi a reduce astfel riscurile investiţiilor. Un alt atu pentru realizarea de investiţii prin Growceanu este suportul de la A la Z, pe care board-ul şi echipa executivă îl oferă investitorilor pe tot parcursul tranzacţiei.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW