Primacom, compania care administrează producătorul de carne şi lanţul de magazine Petry, a ajuns în prezent la 30 de unităţi sub acest brand, deschise în special în judeţele Mureş, Cluj şi Harghita, potrivit Ziarului Financiar.
Unităţile sub brandul Petry sunt de fapt magazine de specialitate orientate către zona de carne şi mezeluri, iar mare parte din produsele vândute sunt cele sub propriul nume. Însă, antreprenorul spune că există articole şi ale altor producători locali, din zona de brânzeturi spre exemplu, sau alte articole complementare.
Compania nu colaborează cu marile lanţuri de retail pentru a-şi lista produsele din carne pe rafturile hipermakerturilor. Acest lucru se datorează în principal faptului că Primacom are o producţie mică care nu ar putea face faţă unei cereri mari venite din partea marilor lanţuri de magazine.
Primacom a avut anul trecut afaceri de 38,7 milioane lei, în scădere cu 6% faţă de anul anterior când încasările au ajuns la 41 milioane lei, conform datelor Ministerului de Finanţe. Compania a fost fondată pentru prima dată în 1879, de familia soţiei lui Zsolt Varga-Pal-Petry, însă în perioada comunismului a fost trecută în controlul statului. După 1990, ea a fost reînfiinţată sub numele de Primacom şi a început cu producţie şi un singur magazin.