Turism Covasna (simbol bursier TUAA), companie care administrează hotelurile Covasna, Cerbul şi Căprioara din staţiunea balneoclimaterică localizată în centrul ţării, a încheiat T3/2021 cu o cifră de afaceri de 11,54 mil. lei, în creştere cu 92,2% faţă de rezultatul din acelaşi trimestru din 2020.
Anul acesta, în intervalul iulie-septembrie, societatea a raportat un venit din exploatare de 11,1 mil. lei, de la 6,8 mil. lei în T3/2021, reprezentând o creştere de 62,8%, în timp ce cheltuielile din exploatare au înregistrat un plus de 8,9%, potrivit datelor de la BVB. În intervalul analizat, Turism Covasna a suferit o pierdere netă de 31.652 de lei. Totuşi, pierderea de la sfârşitul lui S1/2021 a fost de peste 2 mil. lei. Societatea a pierdut aproape 3,6 mil. lei la 1 septembrie 2020.
”Menţionăm că ridicarea treptată a restricţiilor impuse de contextul COVID-19 a avut o contribuţie semnificativă la îmbunătăţirea indicatorilor comparativ cu anul anterior, deşi în perioada ianuarie-septembrie 2021 societatea a funcţionat în condiţii de menţinere a unor restricţii impuse de autorităţi în funcţie de incidenţa cazurilor existente la nivel local”, reiese dintr-un document publicat la BVB. Compania are o valoare de piaţă de 41,7 mil. lei şi este controlată în proporţie de 95,15% de SIF Transilvania (SIF3), arată datele BVB.