3.7 C
Cluj-Napoca
luni, martie 17, 2025
Google search engine
AcasăANUNȚURIFashion Days estimează vânzări în creştere cu 25% de Black Friday

Fashion Days estimează vânzări în creştere cu 25% de Black Friday

Fashion Days, cel mai mare retailer online de fashion din România, estimează că anul acesta va avea vânzări cu 25% mai mari în cadrul evenimentului de shopping Black Friday, comparativ cu 2020, magazinul online fiind pregătit cu un stoc de produse în valoare de 230 mil. lei.

”Anul acesta ne-am pregătit pentru peste 160.000 de clienţi în perioada 10-14 noiembrie, o creştere de aproximativ 28% comparativ cu anul trecut. De asemenea, peste 75% din valoarea comenzilor va fi generată prin aplicaţia mobilă. Estimăm ca prima oră să fie chiar vârful numărului de comenzi, respectiv aproximativ 15.000 datorită numeroaselor deal-uri, de neratat, pe care această ediţie le oferă şi care se epuizează în primele 60 de minute.”, au declarat oficialii Fashion Days.

Pandemia a accelerat tranziţia de la magazinele clasice spre e-commerce şi românii au descoperit beneficiile clare: câştigi timp, ai mult mai multe opţiuni de produse şi, mai ales de Black Friday, oferte unice la un preţ extrem de competitiv”, a precizat Robert Berza, director general în cadrul Fashion Days.

Retailerul de fashion online estimează că anul acesta numărul comenzilor plasate de Black Friday în aplicaţia mobilă şi pe site-ul său va fi cu 27% mai mare faţă de anul trecut, când s-au înregistrat 162.000 de comenzi. În schimb, reprezentanţii Fashion Day anticipează o valoare uşor mai mică a coşului de cumpărături de Black Friday anul acesta – circa 435 lei, faţă de 440 lei în 2020, în condiţiile în care clienţii vor prefera să facă mai degrabă mai multe comenzi, cu câteva produse, decât o comandă mare, pentru a se asigura că nu se epuizează stocurile din articolele dorite. De asemenea, valoarea medie a unui produs din campanai de Black Friday se anul acesta se va situa la circa 179 lei, comparativ cu 194 lei în 2020, dat fiind că stocul pregătit va avea reduceri substanţiale şi pe lângă branduri premium, vor fi în ofertă şi produse de la branduri fast fashion cu preţuri mai mici.

Printre brandurile care vor avea cele mai mari discount-uri (între 45-80%) în campania de Black Friday organizată anul acesta de Fashion Days se numără Geographical Norway, GAP, U.S. Polo Assn., Diesel, Love Moschino, Trendyol, Puma, Guess, Pepe Jeans London, Esprit, Jack & Jones, NA-KD, Liu Jo, Karl Lagerfeld, Under Armour, Levi’s, EA7, Timberland, Trespass, Tommy Hilfiger, Fossil, Ted Baker, Gant, Geox, Emporio Armani, Nike, Furla, UGG şi Michael Kors.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments