Visual Fan Braşov, companie care deţine brandul Allview, a înregistrat în primele nouă luni ale anului o cifră de afaceri de aproape 80 milioane de lei (16 milioane de euro), în creştere cu 36%, în condiţiile în care vânzările diviziei IT&C s-au majorat cu 64%, a anunţat joi compania.
Valoarea vânzărilor de produse din divizia de IT&C s-a majorat de la 24,2 milioane lei (aproape 5 milioane euro) înregistrate în perioada ianuarie-septembrie 2020 la 39,8 milioane de lei (aproape 8 milioane euro), în primele 9 luni ale lui 2021.
Cea mai mare creştere a fost pe segmental de laptop-uri, fiind vândute de aproape 4 ori mai multe faţă de perioada similară din 2020. Tabletele au înregistrat creştere cu peste 75% a vânzărilor, iar smartphone-urile cu peste 30%. Categoria de televizoare a marcat o creştere de peste 5%, de la 30 milioane lei la 31,8 milioane lei.