Orange România a realizat în trimestrul 3 din acest an o cifră de afaceri de 273 milioane de euro, similară cu aceeaşi perioadă a anului anterior, în paralel cu creşterea uşoară a numărului de clienţi, cu 1,7%, la 10,79 milioane. Potrivit datelor publicate de grupul francez, compania a înregistrat un avans al veniturilor din servicii datorită măririi bazei de clienţi comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior, în pofida contextului global nefavorabil pricinuit de lipsa stocurilor de echipamente. La 30 septembrie, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.798.000 de clienţi, din care serviciile fixe în bandă largă aveau 451.000 de clienţi, în creştere cu 18,3% faţă de aceeaşi perioadă din 2020.
”Rezultate pozitive obţinute ne oferă doza necesară de optimism şi elan şi pentru următoarea perioadă. Suntem foarte mândri că am finalizat tranzacţia de achiziţionare a pachetului majoritar de 54% din acţiunile Telekom Romania Communications, cu obiectivul principal de a fi prima alegere în piaţa serviciilor convergente din România. Alături de noii noştri colegi formăm o echipă mai puternică şi mai numeroasă şi împreună ne propunem să le livrăm mai departe clienţilor servicii şi produse de cea mai bună calitate,” a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.
În T3 2021 a fost finalizată tranzacţia prin care Orange România a achiziţionat pachetul majoritar de 54% din acţiunile Telekom Romania Communications. De-a lungul primelor 9 luni din 2021, Orange a extins reţeaua 4G în 243 localităţi şi cea 4GĂ în 1271 de localităţi. Reţeaua Orange 5G a devenit disponibilă în T3 şi clienţilor din Craiova, fiind prezentă astăzi în oraşe precum Braşov, Bucureşti (acoperit 100%), Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Timişoara, dar şi în localităţi din judeţul Ilfov, staţiuni montane şi estivale
Totodată, numărul gospodăriilor conectate la serviciile fixe ale Orange prin reţeaua proprie de fibră a crescut cu aproximativ 195.000 în T3 2021 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Orange Money a înregistrat o creştere de 19% a bazei de clienţi comparativ cu T3 2020, la 292.000 de clienţi. Totodată, a crescut cu 24% numărul de carduri de debit faţă de T3 2020, generând şi o creştere cu 25% a tranzacţiilor cu cardul de debit. Nivelul de utilizare a serviciului MyOrange pentru tranzacţii de reîncărcare şi plată a înregistrat o creştere cu 24% faţă de perioada similară a lui 2020.