web analytics
Sunteți aici
Home > ANUNȚURI > Reţeaua LaDoiPaşi, franciză lansată de Metro Cash & Carry în 2012, se extinde cu 22 de noi magazine

Reţeaua LaDoiPaşi, franciză lansată de Metro Cash & Carry în 2012, se extinde cu 22 de noi magazine

Reţeaua LaDoiPaşi, franciză lansată de Metro Cash & Carry în 2012, se extinde astăzi cu 22 de noi magazine, cu ocazia Zilei Afacerii Tale, eveniment organizat anual de grupul german, depăşind astfel 1.600 de unităţi la nivel naţional.

”Anul acesta campania Ziua Afacerii Tale este mai relevantă ca oricând. Antreprenorii independenţi au fost alături de comunitate şi au oferit sprijin consumatorilor, într-o perioadă în care a fost cea mai mare nevoie de prezenţa, expertiza şi implicarea lor. Este momentul să fim solidari cu ei, ca oameni şi ca antreprenori curajoşi şi, tocmai de aceea, încurajăm publicul larg să susţină antreprenorii locali. Afacerile independente merită mai mult decât admiraţia noastră, merită tot sprijinul nostru. În calitate de companie wholesale (en-gros), susţinem antreprenorii profesionişti, 365 de zile din an, prin soluţiile şi serviciile digitale, prin produsele de calitate şi disponibilitatea lor la raft. Toţi cei care vom trece pragul afacerilor independente astăzi, dar şi de acum înainte, vom fi parte integrantă din comunitate, contribuind astfel la succesul afacerilor lor”, a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO România.

Grupul german organizează acest eveniment din 2016, în a doua zi de marţi din octombrie, ca o campanie dedicată reunirii comunităţilor din peste 22 de ţări, pentru a promova micile afaceri independente. Franciza LaDoiPaşi, lansată în 2012 , a ajuns să numere astăzi peste 1.600 de magazine, un nivel maxim istoric. În primul semestru din acest an au fost deschise 215 unităţi în 186 de localităţi. Ţinta este de 2.000 de unităţi până în 2023.

Magazinele din această reţea nu sunt deţinute de grupul german, ci de antreprenori români parteneri în franciză ai Metro.  Investiţia într-o unitate LaDoiPaşi variază între 5.000 de euro pentru un magazin care era deja aproape de standardele reţelei şi 180.000 de euro, conform celor mai recente date. Aceasta din urmă este o sumă necesară unei construcţii de la zero a unui magazin de 160 mp.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW