KLG Europe a lansat Strongo, un serviciu de curierat pentru produse agabaritice (electrocasnice mari, piese de mobilier, sanitare, materiale constructii) cu livrare către consumatorul final. În România, KLG are 9 huburi, în cele mai mari oraşe din ţară.
”Ultimul an ne-a arătat că românii sunt din ce în ce mai deschişi să cumpere online şi electrocasnice, mobilă, obiecte sanitare sau unelte şi scule, în plus faţă de categoriile de fashion, îngrijire personală sau IT. Astfel a apărut ideea de a crea Strongo – prin utilizarea acestui serviciu, business-urile care deţin atât magazine fizice de vânzare, cât şi magazine online, vor putea accesa un serviciu specializat în livrarea produselor atipice şi voluminoase, către consumatorul final,” spune Daniel Radu, Director Transport National.
Strategia KLG este să îşi întărească poziţia de piaţă în distribuţia naţională de mărfuri B2B în sistem grupaj. La sfârşitul anului 2019, KLG Europe a devenit parte din grupul Sinotrans. KLG Europe România are 9 hub-uri poziţionate strategic la nivel naţional (Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Braşov, Sibiu, Craiova, Constanţa, Brăila şi Bacău).