Favisan, un brand creat în urmă cu aproape trei decenii de antreprenoarea Virginia Faur, a trecut de 10 mil. lei afaceri în 2020 din vânzarea de ceaiuri şi suplimente alimentare, arată datele publice de la Ministerul de Finanţe. Creşterea faţă de anul anterior a fost de doar 2%, însă rezultatele de anul trecut arată că pentru Favisan a fost cel mai bun an de la înfiinţare. Contextul pandemic a influenţat vânzările de suplimente alimentare, în contextul în care pacienţii s-au îndreptat spre soluţii de îmbunătăţire a imunităţii.
În 2020, Favisan a mai redus în schimb nivelul profitului, care a ajuns la 300.000 lei, la jumătate faţă de anul precedent. Compania a fost creată de antreprenoarea Virginia Faur, doctor şi cercetător ştiinţific, care a pornit de la ideea de a valorifica invenţiile şi brevetele sale din domeniu. În fabrica Favisan de 2.000 mp sunt realizate peste 580 de produse din categoria suplimentelor alimentare, de la ceaiuri, tincturi, capsule, siropuri, până la cosmetice. Acestea pot fi găsite în magazinele cu specific natural, farmacii, dar şi în cele două magazine Favisan din Lugoj. Gama Favisan costă între 5 şi 50 de lei, în funcţie de produs, cantitate şi complexitatea acestuia.