Grupul MedLife (simbol bursier M), integrator local de servicii medicale private, a raportat pentru primele şase luni din 2021 un profit net de 71,6 milioane de lei, în creştere cu 561,7% faţă de primul semestru din 2020, la afaceri de 677,3 milioane de lei, plus 44,2%, potrivit datelor de la BVB.
Totodată, rezultatul operaţional a crescut cu 233,9% în primul semestru din 2021 faţă de S1/2020, la 103,1 milioane de lei, care s-a translatat în profitul net, se arată în raport. Acţiunile M se apreciau vineri la ora 17.00 cu 6,2%, afişând cel mai mare avans din BET, pe fondul unor tranzacţii de 2,5 milioane de lei, arată datele BVB.
”A fost un semestru bun, ne bucurăm că rezultatele confirmă eforturile noastre strategice de investiţii şi dezvoltare. Ne-am axat pe dezvoltarea de noi produse în clinici, de la pachete de screening pre şi post COVID la pachete de prevenţie pentru pacienţii cu patologie cronică. Laboratoarele au fost un alt segment în care am investit şi pe care l-am crescut considerabil. În continuare suntem prezenţi pentru a oferi suport autorităţilor şi publicului larg, mai ales în acest context al creşterii numărului de noi infectări. Ne propunem să investim şi mai mult în infrastructură, astfel încât să creştem gradul de acces pentru aceste analize. Totodată, luăm în calcul dezvoltarea a noi centre mobile de testare, esenţiale pentru a avea o cât mai bună acoperire naţională”, a declarat Mihai Marcu, CEO şi Preşedinte al MedLife Group.
Compania dezvoltă în prezent proiectul MedPark, cel mai mare hub medical din ţară, pe care vrea să îl accelereze, iar dacă lucrurile vor decurge conform planului strategic, să replice acest model, în următorii ani, şi în oraşele: Braşov, Sibiu, Cluj, Arad, a adăugat Marcu.