web analytics
Sunteți aici
Home > AFACERI LA ÎNCEPUT > Iulius Group vrea să susţină antreprenorii locali printr-un proiect care include scutiri de la plata chiriei şi pachete de promovare a business-urilor

Iulius Group vrea să susţină antreprenorii locali printr-un proiect care include scutiri de la plata chiriei şi pachete de promovare a business-urilor

Dezvoltatorul imobiliar Iulius Group, deţinut de omul de afaceri Iulian Dascălu, lansează programul Go Local care se adresează micilor antreprenori din regiunile în care grupul este prezent prin proiectele sale, şi prin care business-urile care vor finaliza procesul de selecţie vor beneficia de măsuri de susţinere personalizate, cum ar fi scutirea temporară de la plata chiriei, reduceri între 25 – 50%, flexibilitate la durata contractului, precum şi campanii de promovare şi consultanţă integrate. Pachetele de beneficii pot ajunge până la o valoare totală de maximum 10.000 de euro, anunţă reprezentanţii companiei.

”Chiar dacă am reuşit să navigăm cu bine perioada cea mai critică a pandemiei, reuşind să păstrăm continuitatea chiriaşilor noştri, ultima perioadă ne-a făcut să ne îndreptăm atenţia şi mai mult asupra business-urilor locale, care nu beneficiază de o expunere semnificativă. Ne-am dat seama că trebuie să acţionăm proactiv şi să punem umărul la crearea următoarelor reţele locale, naţionale sau, de ce nu, internaţionale, facilitând micilor antreprenori accesul în proiectele noastre. Pentru aceştia, accesul în proiecte comerciale consacrate este o barieră şi, din acest motiv, vrem să-i ajutăm să-şi valideze business-ul, susţinându-i măcar pentru început”, spune Sebastian Mahu, Head of Asset Management IULIUS.

Acesta precizează că obiectivul companiei este de a creşte numărul de retaileri activi, iar din acest program, în cinci ani, să reuşească să se ridice cel puţin un jucător care să ajungă o reţea la nivel de România În cadrul programul Go Local sunt implicate toate proiectele Iulius, respectiv ansamblurile mixed-use Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara, reţeaua Iulius Mall din Iaşi, Cluj-Napoca şi Suceava.

”Antreprenorii vor fi selectaţi în funcţie de coerenţa proiectului, conceptul inovator, capacitatea de dezvoltare a business-ului şi de adaptare la aşteptările consumatorilor şi, nu în ultimul rând, viabilitatea economică şi  încrederea candidatului în propriul business”, spun reprezentanţii companiei.

Grupul sprijină antreprenoriatul local inclusiv prin dezvoltarea celor 300.000 mp de retail din cinci proiecte, ponderea chiriaşilor locali fiind de peste 16%, iar a celor naţionali, de aproximativ 20%.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW