-3.3 C
Cluj-Napoca
miercuri, ianuarie 15, 2025
Google search engine
AcasăBUSINESS ÎN ARDEALAntreprenorul Adrian Stoican din Braşov a ajuns la afaceri de 200.000 de...

Antreprenorul Adrian Stoican din Braşov a ajuns la afaceri de 200.000 de euro din vânzarea de produse de papetărie şi jucării

Office Vision, firma pornită de antreprenorul Adrian Stoican împreună cu soţia sa în urmă cu 20 de ani, a început ca un mod de a plă­ti o parte din cheltuielile cu facultatea ale celor doi antreprenori. În prezent, maga­zinul fizic din centrul Braşovului şi site-ul officevision.ro generează afaceri de 200.000 euro anual şi portofoliul cuprinde 10.000 de produse de papetărie, birotică şi jucării, potrivit Ziarului Financiar.

”Ideea a venit din timpul studenţiei. Eu şi soţia mea făceam facultatea în Bucureşti, aduceam cărţi de acolo, le vindeam în Braşov şi era un mod de finanţare a facultăţii. În anul 2000 am deschis un magazin în centrul Braşovului, Librăria Amfiteatru se numeşte acum”, a povestit antreprenorul Adrian Stoican, citat de ZF.

Următorii cinci ani – perioada 2000-2005 – au fost pentru dezvoltare, nu­mă­­rul magazinelor crescând cu încă cinci tot în Braşov. Criza din 2010 a dus însă la închi­derea acestor puncte de lucru. În plus, nevoile şi cerinţele consuma­to­rilor s-au schimbat, influenţate de noile teh­no­logii care au început să devină din ce în ce mai prezente în viaţa noastră, astfel că şi portofoliul Office Vision s-a adaptat.

”Am trecut pe papetărie, pe jucării, căr­ţile nu au mai mers, acum vindem puţine, mai mult pentru copii. Avem multe pro­duse, cele mai multe sunt de birotică, avem în această categorie mai multe produse decât într-o farmacie. La un moment dat aveam undeva la 10.000 de articole pe stoc”, a mai spus Adrian Stoican.

În 2017, antreprenorul a început să colaboreze cu platforma eMag pentru a lista produsele şi a crea un nou canal de vân­zare, iar în pandemie au explodat vân­ză­rile, mai ales că oamenii au avut nevoie de produse pentru birou sau pentru copii, în perioada de lockdown. Produsele Office Vision vin atât de pe pia­ţa locală, cât şi din China, însă por­tofoliul este ales de antreprenor pentru a se diferenţia în piaţă. În Librăria Amfiteatru din Braşov, numele magazi­nului fizic, ajung atât turişti, cât şi locuitorii Braşovului, fiind printre cele mai vechi librării din oraş.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments