web analytics
Sunteți aici
Home > BUSINESS ÎN ARDEAL > Lanţul de magazine de bijuterii Teilor, vânzări de 88 milioane lei în primele şase luni

Lanţul de magazine de bijuterii Teilor, vânzări de 88 milioane lei în primele şase luni

Lanţul de magazine de bijuterii Teilor a avut vânzări de 88 milioane lei în primele şase luni ale anului, cifra de afaceri fiind cu 116% peste nivelul din perioada similară din 2020 şi cu 46% peste S1 2019. Pentru întregul an, reţeaua estimează vânzări de 230 de milioane de lei, în creştere cu 64%, pe fondul apetitului consumatorului pentru bijuterii, dar şi al creşterii vânzărilor de inele de logodnă în trimestrul trei al anului 2021.

”Am avut o primă jumătate a anului cu rezultate excelente atât în ceea ce priveşte vânzările pe o bază relativă, cât şi pe o bază absolută. Pentru 2021, ne propunem să atingem cele mai bune rezultate din istoria noastră, alimentate de consolidarea mărcii TEILOR pe piaţa românească, expansiunea internaţională şi investiţiile semnificative în e-commerce. Până la sfârşitul anului avem în vedere introducerea de noi modele exclusive, construirea unei experienţe digitale unice şi lansarea de noi locaţii de magazine,” a declarat Willy Dicu, CEO Teilor.

Evoluţia din prima jumătate a anului a fost susţinută puternic de creşterea cu 129% a cererii pentru bijuterii cu diamante comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Principalele produse achiziţionate au fost inelele de logodnă, colierele, cerceii şi brăţările. O altă categorie care a fost pe plus este cea a bijuteriilor din aur, cu vânzări în creştere cu 85% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul unei majorări a vânzărilor de verighete. Totodată, vânzările pentru lingouri de aur au atins un nivel record, cu 399% în plus faţă de primul semestru din 2020. Lanţul de bijuterii are 54 de magazine fizice şi patru platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.bg şi teilor.pl.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW