Lanţul de magazine de bijuterii Teilor a avut vânzări de 88 milioane lei în primele şase luni ale anului, cifra de afaceri fiind cu 116% peste nivelul din perioada similară din 2020 şi cu 46% peste S1 2019. Pentru întregul an, reţeaua estimează vânzări de 230 de milioane de lei, în creştere cu 64%, pe fondul apetitului consumatorului pentru bijuterii, dar şi al creşterii vânzărilor de inele de logodnă în trimestrul trei al anului 2021.
”Am avut o primă jumătate a anului cu rezultate excelente atât în ceea ce priveşte vânzările pe o bază relativă, cât şi pe o bază absolută. Pentru 2021, ne propunem să atingem cele mai bune rezultate din istoria noastră, alimentate de consolidarea mărcii TEILOR pe piaţa românească, expansiunea internaţională şi investiţiile semnificative în e-commerce. Până la sfârşitul anului avem în vedere introducerea de noi modele exclusive, construirea unei experienţe digitale unice şi lansarea de noi locaţii de magazine,” a declarat Willy Dicu, CEO Teilor.
Evoluţia din prima jumătate a anului a fost susţinută puternic de creşterea cu 129% a cererii pentru bijuterii cu diamante comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Principalele produse achiziţionate au fost inelele de logodnă, colierele, cerceii şi brăţările. O altă categorie care a fost pe plus este cea a bijuteriilor din aur, cu vânzări în creştere cu 85% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul unei majorări a vânzărilor de verighete. Totodată, vânzările pentru lingouri de aur au atins un nivel record, cu 399% în plus faţă de primul semestru din 2020. Lanţul de bijuterii are 54 de magazine fizice şi patru platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.bg şi teilor.pl.