Retailerul dm drogerie markt, activ după cum îi spune şi numele pe segmentul de drogherii, cu o reţea de peste 100 de magazine în România, a avut anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 454,3 mil. lei (94,3 mil. euro), în scădere cu 1,7% faţă de anul anterior, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor.
Compania a înregistrat în 2020 o pierdere de 3 mil. lei (627.000 de euro), de la un profit net de peste 1,3 mil. lei (286.000 de euro) obţinut în 2019, conform datelor publice. dm drogerie markt a ajuns anul trecut la un număr mediu de 863 de angajaţi, cu 22 de oameni mai mult decât în 2019. Retailerul dm drogerie markt a deschis în anul financiar 2020 nouă magazine, ajungând la 113 spaţii comerciale, potrivit unor informaţii anterioare.
Nemţii au intrat pe piaţa locală în 2007, mult după ce pătrunseseră pe pieţele vecine mai dezvoltate precum Cehia sau Ungaria, unde primele magazine au fost inaugurate la scurt timp după căderea comunismului, în 1993. În România dm drogerie markt s-a extins constant cu 10-15 unităţi noi pe an, pentru a acoperi principalele oraşe din ţară. Retailerul a intrat pe piaţă locală cu un magazin în Timişoara, pentru ca ulterior să se extindă în restul ţării, în special în oraşele de peste 30.000 de locuitori.