Retailerul francez de bricolaj Leroy Merlin anunţă că, începând din această lună, întregul portofoliu de produse este disponibil în magazinul online, cu livrare în toată ţara. Prin această strategie, compania estimează dublarea veniturilor generate de segmentul e-commerce în următoarele luni.
”Dacă acum doi ani era bine pentru un retailer să aibă un segment de e-commerce, acum însă a devenit o necesitate. Din strategia noastră pe piaţa locală nu poate lipsi o abordare omnicanal, care să includă posibilitatea clienţilor de a achiziţiona online produsele cu livrare la domiciliu oriunde în ţară. În prezent, estimăm că jumătate, poate chiar şi mai mult, dintre clienţii noştri accesează site-ul Leroy Merlin înainte de a cumpăra din magazin sau invers”, spune Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România.
Clienţii vor avea posibilitatea să cumpere online sau să comande telefonic, alegând din cele 30.000 de produse care alcătuiesc gama completă a retailerului. Printre categoriile nou adăugate în magazinul online sunt produsele de dimensiuni mari şi medii precum materialele de construcţii sau utilajele, cu precizarea că politica de preţ a produselor comercializate online este identică cu cea aplicată în magazinele fizice ale retailerului francez.
”Vom continua să ne dezvoltăm accelerat bazându-ne pe această tendinţă, prin vânzarea online a unui număr din ce în ce mai mare de produse, inclusiv a celor de volume mari şi mizăm pe extinderea gamelor în viitorul apropiat”, adaugă Frédéric Lamy.
În ultimul an, în topul celor mai populare categorii de produse din magazinul online Leroy Merlin s-au aflat produsele de grădinărit, decoraţiunile şi uneltele. Odată cu dezvoltarea segmentului e-commerce şi integrarea online a întregii oferte, compania estimează că acest top se va schimba în următoarele luni, cu focus pe materialele de construcţii, uşi, ferestre sau pardoselile.