Ardealul Carei, unul dintre cei mai mari producători de ulei vegetal controlat de antreprenori locali, a raportat pentru 2020 o cifră de afaceri de peste 258,8 mil. lei (53,7 mil. euro), în scădere cu 5% faţă de anul anterior, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor. Compania a avut anul trecut un profit net de 21,5 mil. lei (aproximativ 4,5 mil. euro), mai mic cu circa 6% faţă de anul precedent, când Ardealul Carei a obţinut un câştig net de 22,8 mil. lei (4,8 mil. euro), conform datelor publice. Compania a ajuns anul trecut la un număr mediu de 261 de angajaţi.
În toamna anului 2019 compania a anunţat o investiţie de peste 3,7 milioane de euro în creşterea capacităţii de colectare, condiţionare şi depozitare, proiect finanţat de Agenţia pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale (AFIR) cu aproape 1,5 milioane de euro. Pe piaţa internă, compania comercializează uleiurile vegetale Ardealul, Floarea de Aur şi Helios în mai multe variante de ambalaj, de la un litru la zece litri.
Produsele din portofoliul Ardealul se regăsesc cu precădere în lanţurile de magazine din zona de vest a ţării. Astfel, Ardealul este prezent în magazine precum Kaufland, Selgros, Metro, Billa, Auchan sau Unicarm, conform unor informaţii anterioare. Conform celor mai recente date, Ardealul este cel mai mare exportator cu capital românesc din judeţul Satu Mare.