Altex, liderul pieţei de retail electro-IT din România, a intrat pe un nou segment de piaţă, cel al pachetelor turistice interne şi internaţionale. Compania a încheiat un parteneriat cu Karpaten Turism, unul dintre cei mai mari jucători din turism pe incoming, în urma căruia clienţii pot să-şi aleagă vacanţele direct în magazinele Altex şi Media Galaxy, dar şi online prin intermediul unei platforme dedicate.
Oferta de lansare include peste 10.000 de pachete turistice, către ţări precum Grecia, Egipt, Turcia, Emiratele Arabe Unite (Dubai), Croaţia, Spania, Portugalia şi destinaţii exotice care includ Maldive, Republica Dominicană, Kenya sau Zanzibar, notează un comunicat al companiei.
”Ne propunem să devenim un jucător important pe piaţă, să ne diversificăm portofoliul de produse şi destinaţii”, spune Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex România
Prin Altex Travel, compania propune servicii turistice create special pentru clienţii săi. Acestea se pot achiziţiona şi în rate lunare egale prin intermediul serviciului de creditare din magazine şi online prin Credex pentru servicii turistice în valoare de până la 30.000 lei cu perioada de rambursare între 3 luni şi 5 ani. De asemenea, clienţii au posibilitatea de a achiziţiona asigurări storno şi de călătorie.
”Acest nou parteneriat este un pas firesc ȋn dezvoltarea noastră, ca touroperator”, spune Alexandru Mărginean, Manager General Karpaten Turism.