Producătorul şi retailerul german de electrocasnice premium Miele şi-a bugetat pentru acest an afaceri de aproape 70 mil. lei, în urcare cu aproape 8% faţă de 2020. Şi în pandemie nemţii şi-au majorat businessul, ba chiar într-un ritm mult mai alert faţă de cel estimat pentru acest an, de 33%, potrivit Ziarului Financiar.
Avansul a fost susţinut şi de schimbarea comportamentului de consum dat fiind că oamenii au stat mai mult acasă şi şi-au cheltuit bugetul pentru vacanţe sau ieşit în oraş pentru a cumpăra lucruri în casă şi a-şi face astfel şederea mai confortabilă. În plus, anul trecut Miele a continuat să deschidă magazine monobrand, strategie pe care o aplică şi în 2021, iar expansiunea se vede în cifrele de vânzări.
Recent, compania a deschis cel de-al optulea showroom din portofoliu la Craiova după o investiţie de 90.000 de euro (450.000 de lei). Acesta este situat pe strada Carol I, nr. 8, are o suprafaţă de vânzare de 111 metri pătraţi şi peste 50 de produse la vânzare, printre care şi consumabile şi accesorii. Compania mai deţine showroomuri proprii în Bucureşti (3), Constanţa, Oradea, Timişoara şi Iaşi. În afară de Capitală, în fiecare oraş există o singură astfel de unitate. Produsele Miele sunt disponibile şi într-o serie de magazine partenere exclusive, în alte patru oraşe din ţară, respectiv Sibiu, Deva, Braşov şi Cluj-Napoca. În plus, alte peste 50 de magazine specializate în mobilier premium şi reţele independente de electro-IT oferă electrocasnicele din portofoliul Miele.