web analytics
Sunteți aici
Home > BUSINESS ÎN ARDEAL > Retailerul german de electro­casnice premium Miele şi-a bugetat pen­tru acest an afaceri de 70 mil. lei

Retailerul german de electro­casnice premium Miele şi-a bugetat pen­tru acest an afaceri de 70 mil. lei

Producătorul şi retailerul german de electro­casnice premium Miele şi-a bugetat pen­tru acest an afaceri de aproape 70 mil. lei, în ur­care cu aproape 8% faţă de 2020. Şi în pan­de­mie nemţii şi-au majorat businessul, ba chiar într-un ritm mult mai alert faţă de cel es­ti­­mat pen­tru acest an, de 33%, potrivit Ziarului Financiar.

Avansul a fost susţi­nut şi de schimbarea compor­ta­mentului de con­sum dat fiind că oamenii au stat mai mult aca­să şi şi-au cheltuit bugetul pen­tru vacanţe sau ieşit în oraş pentru a cumpăra lu­cruri în casă şi a-şi face astfel şederea mai con­for­ta­bilă. În plus, anul trecut Miele a con­tinuat să deschidă magazine monobrand, strategie pe care o aplică şi în 2021, iar expan­siunea se vede în cifrele de vânzări.

Recent, compania a deschis cel de-al optulea showroom din portofoliu la Craiova după o investiţie de 90.000 de euro (450.000 de lei). Acesta este situat pe strada Carol I, nr. 8, are o suprafaţă de vânzare de 111 metri pătraţi şi peste 50 de produse la vânzare, printre care şi consumabile şi accesorii. Compania mai deţine showroomuri proprii în Bucureşti (3), Constanţa, Oradea, Timişoara şi Iaşi. În afară de Capitală, în fiecare oraş există o singură astfel de unitate. Produsele Miele sunt disponibile şi într-o serie de magazine partenere exclusive, în alte patru oraşe din ţară, respectiv Sibiu, Deva, Braşov şi Cluj-Napoca. În plus, alte peste 50 de magazine specializate în mobilier pre­mium şi reţele independente de electro-IT oferă electrocasnicele din portofoliul Miele.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW