web analytics
Sunteți aici
Home > IDEI DE AFACERI > Italianul Alberto Maria Cavalli a investit peste 40.000 de euro în brandul de bijuterii ICuori, dezvoltat la Cluj-Napoca

Italianul Alberto Maria Cavalli a investit peste 40.000 de euro în brandul de bijuterii ICuori, dezvoltat la Cluj-Napoca

Ajuns în România prin intermediul jobului în urmă cu 13 ani, italianul Alberto Maria Cavalli a fost pasionat de creaţiile din porţelan şi a decis să deschidă în 2020 un magazin de bijuterii în Cluj-Napoca. Investiţia iniţială a fost de circa 40.000 de euro, iar planurile pe termen mediu urmăresc deschiderea mai multor unităţi sub brandul ICuori, potrivit Ziarului Financiar.

”În ultimii 20 de ani făcusem management pentru a restructura companii în dificultate. Şi am şi aterizat în România acum 13 ani în Alba Iulia pentru a restructura Apulum Porţelan. Mi-a ramas această idee de a face şi eu ceva cu porţelan. Proiect cu proiect, ideea de a face ceva antreprenorial a crescut. Un start-up nu trebuie să fie doar la 18 ani, poate să fie şi la 60”, spune Alberto Maria Cavalli, citat de ZF. Având experienţă în domeniul brandurilor de bijuterii, antreprenorul a ales ca model pentru creaţiile sale conceptul de inimă, aşa cum arată şi numele brandului – Icuore – inima, în traducere din italiană.

Investiţia iniţială a fost de 40.000 de euro, din fonduri proprii, iar dezvoltarea a fost treptată. De altfel, în prezent antreprenorul lucrează la o colecţie bazată pe porţelan, care a venit însă cu probleme tehnice de producţie pentru că este un material cu care se lucrează greu, explică fondatorul ICuori. Produsele sunt realizate în Italia, ţară care are tradiţie în domeniul bijuteriilor. Un colier costă între 120 şi 430 lei, potrivit site-ului icuori.ro. 

Sursa Foto: Facebook ICuori

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW