Compania NY’ER România, cu sediul în Cluj-Napoca, administratorul magazinelor locale New Yorker, a raportat pentru 2020 o cifră de afaceri de 289,8 mil. lei (60,1 mil. euro), în scădere cu 16% faţă de anul anterior, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor. Compania a realizat anul trecut un profit net de 61,8 mil. lei (12,8 mil. euro), mai puţin cu 23% faţă de anul precedent, când a avut un câştig net de aproximativ 80,7 mil. lei (17 mil. euro), conform datelor publice. Compania a ajuns anul trecut la un număr mediu de 458 de angajaţi.
După valoarea businessului, New Yorker se află printre cei mai mari retaileri de modă din România, alături de Inditex (proprietarul Zara), H&M, C&A şi LC Waikiki pe piaţa de haine, iar Deichmann şi CCC pe încălţări, conform Euromonitor. În principal, New Yorker a acoperit cele mai mari oraşe ale ţării, brandul fiind poziţionat pe segmentul mediu de preţ. Oraşele mici şi medii sunt opţiunea discounterilor care merg cu preţuri mici să se bată cu bazarurile şi magazinele locale.
New Yorker a intrat în România în anul 2007, în plin boom economic, însă a continuat să se extindă an de an, indiferent de context, ajungând la aproximativ 40 de magazine în 2019, potrivit unor informaţii anterioare. La nivel global, New Yorker deţine 1.100 de magazine în 46 de ţări şi are aproximativ 19.000 de angajaţi, conform informaţiilor de pe site-ul companiei.