Blugento, companie din Cluj-Napoca specializată în furnizarea de soluţii de e-commerce bazate pe platforma Magento, estimează afaceri de 1,5 milioane de euro la finalul anului, echivalentul unei creşteri de 50% faţă de veniturile înregistrate în 2020, în contextul accelerării procesului de transformare digitală a companiilor, pe fondul creşterii industriei de eCommerce în ultimul an.
”Digitalizarea este principala tendinţă a anului 2021, tot mai multe companii înţelegând necesitatea extinderii prezenţei în online, ca o consecinţă a pandemiei de COVID-19. Blugento va continua, astfel, să se axeze pe business-urile mature care au nevoie de o platformă stabilă şi o echipă dedicată şi performantă în activitatea de eCommerce”, spun reprezentanţii companiei.
În acest context, Blugento lansează o platformă proprie eCommerce B2B, dedicată segmentului corporate, ce presupune vânzarea de produse şi servicii pentru companii.
”20% din totalul tranzacţiilor efectuate anul trecut pe platforma Blugento au fost făcute de companii. Ne aşteptăm la o dublare a numărului de tranzacţii B2B anul acesta, atât pe fondul atragerii de noi clienţi pe acest segment, dar şi ca urmare a utilizatorii platformei eCommerce B2B. La nivel general, ne aşteptăm la o creştere a vânzărilor către companii, pe măsură ce tot mai multe business-uri migrează în online”, spune Sandu Băbăşan, CEO Blugento.
Noua platformă eCommerce destinată vânzărilor online de produse şi servicii către segmentul B2B se adresează companiilor care au în plan creşterea cifrei de afaceri, prin parteneriate B2B şi, în special, companiilor de distribuţie şi producătorilor care îşi doresc să păstreze relaţia directă cu piaţa sau o relaţie foarte organizată şi digitalizată cu revânzătorii.
Blugento are în prezent peste 400 de clienţi şi oferă o gamă completă de servicii de eCommerce, necesare succesului unui magazin online: infrastructură tehnică, hosting, update-uri de securitate, integrare cu servicii de marketing, SEO şi alte servicii conexe comerţului online.