Retailerul german de materiale de construcţii şi produse pentru grădinărit Hornbach deschide pe 15 iulie magazinul din Cluj-Napoca, al optulea din portofoliu. Compania a început amenajarea spaţiului de 23.000 de metri pătraţi. Viitorul magazin Hornbach este aplasat pe un teren de aproximativ 4,1 hectare.
”Până la momentul deschiderii, la magazinul din Cluj-Napoca vor fi aduse 150 de camioane cu materiale de construcţii, astfel încât clienţii să aibă la dispoziţie toate produsele necesare îndeplinirii proiectelor lor”, a spus Mugurel-Horia Rusu, director general la Hornbach România.
În luna mai, reprezentanţii Hornbach anunţau că au început procesul de recrutare pentru personalul magazinului din Cluj-Napoca. Compania vizează angajarea a 120 de persoane. Hornbach a început să dezvolte anul trecut un magazin nou, în Cluj-Napoca, ca parte a strategiei de extindere a reţelei de pe piaţa locală. Magazinul este construit pe un teren de patru hectare, situat pe strada Fabricii de Zahăr, la intersecţia cu strada Câmpina, potrivit unor informaţii furnizate anterior de companie.
Media investiţiei într-un magazin Hornbach este de circa 28 de milioane de euro, pentru teren, construcţie şi stoc de marfă. Tot în medie, construcţia magazinelor sub acest brand durează douăsprezece luni, astfel că noua unitate Hornbach de la Cluj ar putea deveni operaţională începând din vara acestui an. Retailerul german a avut în 2020 afaceri de 1,1 miliarde de lei în România, în creştere cu 22% comparativ cu anul precedent, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe. Compania a raportat un profit de 47,3 milioane de lei – plus 60%, în vreme ce numărul mediu de angajaţi a crescut la 842. Businessul germanilor pe piaţa locală este operat prin compania Hornbach Centrala.