web analytics
Sunteți aici
Home > AFACERI LA ÎNCEPUT > Antreprenoarea Roxana Puriş din Timişoara creează haine sub brandul Pur.Clothing, după o investiţie de 50.000 de euro din fonduri Start-Up Nation

Antreprenoarea Roxana Puriş din Timişoara creează haine sub brandul Pur.Clothing, după o investiţie de 50.000 de euro din fonduri Start-Up Nation

Roxana Puriş, o tânără antreprenoare din Timişoara, a renunţat la domeniul arhitecturii în care s-a pregătit pentru a-şi urma pasiunea pentru haine şi designul vestimentar. După o investiţie de 50.000 de euro din fonduri Start-Up Nation a luat naştere brandul Pur.Clothing, care acum a ajuns în câteva magazine din cele mai mari oraşe ale ţării, potrivit Ziarului Financiar.

”Eu sunt arhitect de meserie, momentul în care mi-am dat seama care este pasiunea mea cu adevărat şi care este cariera pe care vreau să o urmez a fost anul patru de facultate, timp în care lucram la un birou de arhitectură în Amsterdam. Mi-am dat seama că pasiunea mea este moda, vestimentaţia, îmi plac foarte mult texturile şi culorile şi că vreau să îmi deschid propriul meu atelier de design vestimentar”, spune Roxana Puriş, citată de ZF. În urmă cu cinci ani a decis să renunţe la cariera din arhitectură pentru a se dedica brandului românesc de haine.

Investiţia iniţială a fost de 50.000 de euro, bani din programul Start-Up Naţion, fără de care lucrurile s-ar fi desfăşurat mai lent, iar din atelierul Pur.Clothing ar fi lipsit toate utilajele pe care le are acum în atelierul din Timişoara, după cum a menţionat antreprenoarea. Numele brandului are legătură şi cu numele de familie al creatoarei – Puriş, iar ideea din spatele său este că poate fi pronunţat în orice limbă, păstrând totodată amprenta unui produs local, românesc.

Preţul unei rochii porneşte de la 240 lei, iar al unui tricou de la 100 de lei, potrivit site-ului pur.clothing. Materia primă vine în general de la o fabrică din Ungaria, iar compania nu lucrează pe stocuri decât în magazinele în care sunt expuse produsele.

”Clienţii Pur gândesc şi simt ca mine, brandul este oglinda mea. Eu identific anumite nevoi nu aş crea un produs vestimentar pe care nu l-aş purta eu. Avem expuse produse în Timişoara, în Bucuresti, în Cluj, în Sibiu şi online, pe site. Cred că devine din ce în ce mai popular trendul susţinerii businessurilor locale, deşi nu toată lumea înţelege importanţa acestui lucru încă”, a mai spus Roxana Puriş.

Sursa Foto: Facebook Pur.Clothing

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW