Heineken România, unul dintre cei mai mari producători de pe piaţa naţională a berii, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 1,26 mld. lei, similară cu cea din 2019, când a avut 1,23 mld. lei, în contextul în care vânzările de bere din HoReCa au scăzut anul trecut şi piaţa berii a stagnat.
Compania Heineken, condusă pe plan local de Dan Robinson din 2018, a avut anul trecut şi un profit net în creştere cu 17% faţă de anul precedent, ajungând la 137,5 milioane de lei, conform datelor publice. Grupul olandez Heineken are patru fabrici în România, la Miercurea-Ciuc, Craiova, Constanţa şi Târgu-Mureş şi anul trecut a avut un număr de 1.106 angajaţi, mai puţin cu 66 decât în anul 2019. Compania are în portofoliu mărci de bere precum Heineken, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau şi Neumarkt şi mărci de cidru precum Strongbow sau Cidru Mândru.