Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, înregistrează în perioada premergătoare sărbătorilor de Paşte şi Crăciun o dublare a vânzărilor produselor de curăţenie faţă de restul anului. În 2020, vânzările produselor de curăţenie din gama Nufăr au înregistrat un avans de 38%, iar cele din gama Triumf au avut o creştere de 23% comparativ cu 2019.
”Anul trecut a fost unul atipic din cauza pandemiei, care a impulsionat creşterea semnificativă a vânzărilor de produse de îngrijire a locuinţei, în special cele destinate anumitor tipuri de suprafeţe. În schimb, am constatat că sezonalitatea datorată obiceiurilor de consum s-a menţinut. Şi în 2020, cele mai mari vânzări au fost în perioada sărbătorilor de primăvară şi în toamnă, începând cu lunile octombrie şi noiembrie. Ne aşteptăm ca această tendinţă ascendentă să continue şi anul acesta, în condiţiile în care oamenii sunt mai preocupaţi de igiena locuinţei”, a declarat Aura Carabiber, manager de produs Farmec.
Cele mai căutate produse de curăţenie de către consumatorii români aflate în portofoliul companiei sunt Nufăr Detartrant Clasic (lider de piaţă), Nufăr Scos Pete, Nufăr Baie, Nufăr Verde Geamuri, iar din gama Triumf cele mai vândute produse sunt Triumf Degresant Forte şi Triumf Cuptoare. Un avans mai mare au înregistrat produsele în ambalaje voluminoase, în special produsele destinate consumurilor colective, achiziţionate de instituţii şi companii, care sunt utilizate mai des la curăţarea şi igienizarea suprafeţelor din cauza pandemiei.