web analytics
Sunteți aici
Home > BUSINESS ÎN ARDEAL > Familia Timiş vrea să extindă reţeaua de magazine Cris-Tim

Familia Timiş vrea să extindă reţeaua de magazine Cris-Tim

Grupul Cris-Tim, controlat de familia Timiş, unul dintre cei mai mari producători de pe piaţa de mezeluri, care are în portofoliu şi lactate, dar şi mâncare gata preparată, caută spaţii cu vad bun pentru a-şi extinde propria reţea de magazine în 2021, potrivit Ziarului Financiar.

”Am deschis magazinul cu numărul 21. Avem în plan să creştem anul acesta numărul de magazine organic, în funcţie de locaţiile bune pe care le găsim. Luna viitoare deschidem o locaţie în Buzău”, au spus reprezentanţii grupului Cris-Tim.

Grupul deţine opt platforme logistice naţionale, situate în oraşele Braşov, Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Galaţi, laşi şi Timişoara şi livrează produsele în peste 9.000 de magazine tradiţionale, dar şi în puncte de vânzare cash & carry naţionale, reţele de comerţ modern, dar şi în magazinele proprii, potrivit datelor de pe site-ul firmei.

De altfel, Cris-Tim exportă 15% din producţia de mezeluri în 18 ţări din Europa precum precum Anglia, Spania, Malta, Italia, Germania şi Cipru, conform ultimelor date furni­zate de reprezentanţii compa­niei. Pe segmentul de mezeluri gru­pul are în portofoliu brandurile Cris-Tim, Salam Săsescu, Bunea Haiducul, Matache Măcelaru, Obrăjori.

Antreprenorul Radu Timiş deţine alături de soţia sa, Cristina Timiş, mai multe companii care fac parte din grup: Recunoştinţa Prod-Com, care administrează fabrica de mezeluri de la Filipeştii de Pădure, Eco-Ferm, care operează divizia de producţie şi procesare a laptelui, Impex Cristim, care reprezintă divizia de preparate şi reţeaua de magazine, şi Cristim2Prodcom (distribuţia de produse din carne şi lapte). De asemenea, compania are propriul brand de vinuri, Casa Timiş.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW