web analytics
Sunteți aici
Home > BUSINESS ÎN ARDEAL > Antreprenorii Ovidiu Moldovan şi Dan Perţe au ajuns la afaceri de 11,6 mil. euro cu reţeaua de magazine de proximitate Coralia Market din Sighişoara

Antreprenorii Ovidiu Moldovan şi Dan Perţe au ajuns la afaceri de 11,6 mil. euro cu reţeaua de magazine de proximitate Coralia Market din Sighişoara

Compania Coralia Com din Sighişoara, judeţul Mureş, con­trolată de antreprenorii Ovidiu Moldovan şi Dan Perţe, a ra­portat pentru 2020 o cifră de afaceri de peste 55,8 mil. lei (11,6 mil. euro), în creştere cu 23% faţă de anul anterior, po­trivit datelor de la Ministerul Finanţelor. Compania a încheiat anul 2020 cu un profit net de peste 2,1 mil. lei (445.000 euro), mai mare cu 11% faţă de anul precedent şi cu un număr mediu de 142 de angajaţi, conform datelor publice.

Reţeaua Coralia Market deţine opt magazine de proximitate situate în principalele cartiere ale municipiului Sighişoara, dar şi o platformă online pentru vânzări. În afară de reţeaua de retail, Coralia activează şi în zona  de distribuţie, asigurând aprovizionarea diverselor magazine din localităţile din judeţul Mureş, şi parţial din judeţele învecinatate.

Compania colaborează cu 26 de furnizori, printre care Perla Harghitei, Coca-Cola, Roshen, Chio, Stella Pack, Ciumbrud, Râureni sau Derpan. Coralia dispune de un parc auto de 40 de autourisme, autoutilitare, camioane şi tiruri cu care acoperă toate canalele de distribuţie: retail, HoReCa şi en gros. Coralia are două depozite situate în Târgu Mureş şi în Sighişoara, potrivit informaţiilor de pe site-ul companiei.

Povestea Coralia a început în urmă cu 25 de ani, atunci când doi prieteni din copilărie, Ovidiu Moldovan şi Dan Perţe, s-au asociat şi au pus bazele companiei Coralia Com, cu principal domeniu de activitate comerţ cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun. Activitatea de bază cu care au început businessul a fost comerţul angro, care ulterior s-a transformat şi în activitate de distribuţie. Ulterior, activitatea companiei s-a extins şi în retail, mai ales că exista deja depozitul care putea oferi marfă magazinelor proprii.

Cei doi antreprenori au intrat şi pe segmentul de producţie, investind în 2010 în fabrica Oblio care realizează şerveţele şi hârtie igienică pentru segmentul HoReCa şi pentru consumatorii casnici. Brandul sub care fabrica produce este Soffy, iar producţia este operată pe compania Oblio Com, cu afaceri de 8,8 mil. lei anul trecut, potrivit site-ului Ministerului Finanţelor.

Articole similare

Sus
Verified by MonsterInsights
Produs în Ardeal

FREE
VIEW