web analytics
Sunteți aici
Home > BUSINESS ÎN ARDEAL > Coca-Cola a investit 2 mil. euro să înlocuiască ambalajul din plastic cu cel din carton biodegradabil şi reciclabil

Coca-Cola a investit 2 mil. euro să înlocuiască ambalajul din plastic cu cel din carton biodegradabil şi reciclabil

Compania Coca-Cola a investit 2 mi­lioane euro în fabrica din Timişoara să înlocuiască folia de plastic folosită pentru baxurile de doze cu ambalaj din carton biodegradabil şi reciclabil, potrivit reprezentanţilor companiei.

”Comportamentul consu­mato­rului se modifică, acesta îşi creează aca­să experienţele din HoReCa. De aceea, ne-am concentrat pe livrarea în maga­zine a produselor în ambalaje mai mici care să răspundă nevoilor actua­le de consum”, a spus Jovan Radosavjlevic, general manager al Coca-Cola HBC România.

Ambalajul KeelClip va fi folosit pen­tru baxurile de doze Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes, materia pri­mă provine din carton reciclat sau din păduri plantate special cu acest scop. Compania a început listarea pro­du­selor cu noul ambalaj la finalul lunii mar­tie în comerţ, iar tranziţia com­ple­tă către noul ambalaj colectiv din car­ton va fi finalizată până la finalul anului 2021. Impactul investiţiei se reflectă într-o scădere de 100 de tone de plastic pus pe piaţă pentru anul 2021, urmând ca în anii următori această cifră să se dubleze. De ase­me­nea, va scădea consu­mul de energie folosit în tim­pul producţiei cu 15%, con­form oficialilor com­paniei.

”Inovaţiile la nivel de am­balaj sunt o zonă în care am început să in­vestim încă din 2014, când am lansat apele minerale naturale Dorna într-un ambalaj cu un conţinut de 30% din plante. Am continuat apoi în 2019, cu lansarea portofoliu de ape mi­nerale naturale în PET reciclat, iar în 2021, cu intro­ducerea Keel Clip, o alter­nativă de ambalaj colectiv care în­lo­cuieşte folia de plastic”, a afirmat Paris Niko­lopoulos, franchise country ma­na­ger în cadrul Coca-Cola România.

Obiectivul global al Coca-Cola este ca până în anul 2030 să recupereze echivalentul a 100% din cantitatea de ambalaje pusă pe piaţă. Coca-Cola HBC România, companie cu afaceri de peste 2,7 miliarde de lei şi peste 1.400 de angajaţi în 2019, are în portofoliu mărcile de suc Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes, Cappy, de ceai Fuzetea, de apă Smart Water şi de ape minerale naturale Dorna şi Poiana Negri, iar în 2020, compania a dezvoltate şi produse cu conţinut scăzut sau fără zahăr. Tot anul trecut, a adus pe piaţa locală brandul Costa Coffee, şi a început să distribuie şi băuturi alcoolice de la branduri de băuturi spirtoase premium, precum whiskey de la  Macallan, Highland Park, Naked Grouse, The Famous Grouse şi Wild Turkey, gin de la Bulldog şi Bickens, dar şi Skyy Vodka, Brugal Rum, Gin şi Espolon Tequila.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW