19.7 C
Cluj-Napoca
sâmbătă, mai 18, 2024
Google search engine
AcasăBUSINESS ÎN ARDEALTimişorenii de la GD Cloud Company lansează o platformă gratuită pentru businessurile...

Timişorenii de la GD Cloud Company lansează o platformă gratuită pentru businessurile care vor să livreze la domiciliu

Start-up-ul GD Cloud Company din Timişoara, dezvoltat de George Dragnea, vine în sprijinul comercianţilor care vor să facă pasul în online şi lansează Livraro.com, o platformă care generează imediat un magazin online pentru business-urile care vor să livreze la domiciliu. Accesul în platformă este gratuit pentru toţi comercianţii care îşi doresc un magazin online cu număr nelimitat de comenzi cu plata ramburs, în numerar. Proiectul se adresează restaurantelor şi magazinelor alimentare, băcăniilor, cofetăriilor, florăriilor şi oricărui magazin care are nevoie de un sistem complet de comenzi online.

”Am gândit Livraro.com ca cea mai simplă soluţie pentru proprietarii de business-uri care vor să fie acum în online şi să înceapă să vândă imediat. Platforma este şi va continua să fie gratuită pentru funcţiile ei de bază – generarea şi găzduirea web a unui magazin complet şi preluarea unui număr nelimitat de comenzi cu ramburs în numerar – pentru a deschide drumul în online cât mai multor business-uri”, explică George Dragnea, fondatorul Livraro.com.

Versiunea beta a platformei Livraro.com a fost dezvoltată anul trecut, cu o investiţie estimată la 20.000 de euro. În prezent, platforma poate oferi un sistem complet de comenzi online pentru vorbitorii de limba română, engleză şi spaniolă şi este implementat deja de comercianţi din România, Mexic. Comercianţii pot primi comenzi în site-ul propriu în doar 10 minute de la înregistrarea în platforma Livraro.com. Sunt necesare personalizarea site-ului cu elementele de branding specifice restaurantului sau magazinului şi setarea zonelor de livrare pe care le pot acoperi. După aceşti paşi, sunt adăugate produsele disponibile pentru livrare şi comercianţii pot prelua şi distribui în regie proprie primele comenzi online.

Faţă de un magazin online clasic, platforma oferă multiple opţiuni de personalizare, precum setarea la nivel de stradă a costului de transport şi valoarea comenzii minime, intervalul orar în care magazinul poate prelua comenzi şi chiar schimbarea automată a meniului în funcţie de zi şi oră – spre exemplu, restaurantele pot avea un catalog pentru mic-dejun presetat pentru a fi listat în site exclusiv dimineaţa. 

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments