Digi Mobil a înregistrat în primele două luni ale anului în curs un număr de 100.000 de noi numere de telefonie mobilă, prin portare (clienţi care vin de alte companii cu tot cu numărul de telefon – n. red.), ajungând astfel la un număr de aproximativ 2,5 milioane de clienţi atraşi de-a lungul timpului prin portare de la Orange, Vodafone şi Telekom.
”Avansul cu 7% al unităţilor generatoare de venituri, pe segmentul de telefonie mobilă, în 2020, se datorează investiţiilor constante în creşterea acoperirii reţelei. Optimizările făcute în ultimele luni la principalul canal de e-commerce al grupului, DIGI.ro, au contribuit la consolidarea relaţiei cu clienţii şi au facilitat diversificarea experienţei acestora, atât în faza de comandă şi contractare, cât şi în privinţa administrării serviciilor, facturilor, contului personal”, a spus Emil Jugaru, directorul Departamentului Vânzări şi Relaţii cu clienţii în cadrul Digi Mobil.
Compania a pornit un plan de consolidare pe piaţa de telefonie mobilă, astfel că, şi la începutul anului 2021, reprezentanţii au anunţat lansarea pe piaţă a unei oferte prin care îşi dorea să atragă noi clienţi în acest segment. În continuare, Digi vine cu oferte noi.