Farmec Cluj, cel mai mare producător român de cosmetice, investeşte în dezvoltarea portofoliului de produse de igienă orală AslaMed, pariind totodată pe modernizarea brandului. Cel mai recent, compania a lansat un produs nou – pasta de dinţi cu cărbune activ.
”În ultimii ani, am observat faptul că piaţa produselor de îngrijire orală este în continuă dezvoltare, iar consumatorii se orientează către bunuri specializate. Astfel, am luat decizia de a moderniza gama AslaMed cu ambalaje într-un design actual şi de a adăuga o nouă pastă de dinţi pe bază de cărbune activ, în linie cu ultimele trenduri în îngrijirea orală”, a declarat Natalia Muscă, manager de produs.
Lansată în 2006, marca AslaMed din portofoliul Farmec cuprinde o gamă completă de îngrijire orală. Spre exemplu, pe lângă pasta de dinţi cu cărbune activ, nou lansată, gama AslaMed cuprinde alte trei tipuri de pastă de dinţi (pentru dinţi sensibili, pentru tratamente homeopate şi pentru afecţiuni gingivo-parodontale) şi o apă de gură, pentru îngrijire şi protecţie completă. Produsele AslaMed pot fi achiziţionate din comerţul modern, din drogheriile din ţară, din magazinele de brand Farmec, precum şi online.
În martie 2021 reţeaua de magazine de brand deţinute de companie cuprinde opt magazine Farmec şi 22 de unităţi Gerovital. Farmec Cluj şi-a majorat afacerile în 2020 cu circa 9,5%. Spre comparaţie, în anul anterior nivelul businessului a sărit de 260 mil. lei, trendul fiind tot ascendent.