Fornetti România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de patiserie, se uită după oportunităţi de dezvoltare, în franciză, în special în oraşele medii şi mari şi în zonele pietonale, având o poziţie defensivă, potrivit Ziarului Financiar.
”Ca director comercial, scopul meu pentru acest an este dezvoltarea sistemului de franciză prin deschiderea a 100 de magazine noi. Totodată, am realizat că online-ul are un rol din ce în ce mai important, aşadar o direcţie pe care compania noastră o va avea în vedere este comerţul online. Aş vrea să fiu optimist, însă nu ştiu cât de diferit va fi acest an faţă ce cel precedent”, a spus Gabriel Voin, director comercial al Fornetti România, citat de ZF.
Bugetul de investiţii aferent anului financiar 2020-2021 se ridică la 1 mil. euro, iar investiţiile vizează cumpărarea unor utilaje necesare în producţie, echipamente pentru magazine şi echipamente de natură tehnică şi IT, conform datelor oferite de reprezentanţii Fornetti România. Compania Fornetti România, cu sediul în Timişoara, a fost înfiinţată în 2001 prin intermediul unui parteneriat cu Fornetti Kft. din Ungaria. Ulterior, firma a devenit master-francizor pentru această marcă în România după ce iniţial a avut activităţi de distribuţie a produselor de patiserie.