Producătorul de cosmetice Farmec din Cluj şi-a bugetat o creştere de 20% a vânzărilor gamei Gerovital H3 Evolution în 2021, după ce compania a investit în extinderea portofoliului de articole. Gama Gerovital H3 Evolution, lansată pe piaţă acum 10 ani, este una dintre cele mai importante pentru companie, iar oficialii Farmec spun că aceasta contribuie cu 7% la businessul total.
Compania clujeană a încheiat primele 11 luni din 2020 cu o cifră de afaceri de 263,5 milioane de lei, în creştere cu 8,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Astfel, vânzările Gerovital H3 Evolution pot fi estimate în aceeaşi perioadă la 18,5 mil. lei (circa 5 mil. euro). Produsele ce poartă această marcă sunt prezente nu doar în România, ci într-un total de 30 de ţări. Fiolele cu 5% acid hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution sunt cel mai vândut produs antirid de pe piaţă în 2020′, potrivit oficialilor companiei clujene.
Farmec a investit 1 mil. euro în gama Gerovital H3 Evolution Perfect Look, de produse antiaging. După ce, la începutul anului trecut, Farmec a prioritizat producţia de biocide pentru a răspunde nevoilor pieţei, ca urmare a declanşării pandemiei, compania a încheiat anul 2020 cu o nouă lansare pe segmentul îngrijire a feţei.