web analytics
Sunteți aici
Home > BUSINESS ÎN ARDEAL > Vânzările retailerul ceh Bonami au crescut anul trecut cu 60% pe plan local, la 10 mil. euro

Vânzările retailerul ceh Bonami au crescut anul trecut cu 60% pe plan local, la 10 mil. euro

Retailerul ceh Bonami, specializat în comercializarea online a pieselor de mobilier şi obiectelor de decoraţiuni interioare, a înregistrat anul trecut vânzări de 10 milioane euro pe plan local, cu aproape 60% mai mult faţă de 2019. Per total, Bonami a reuşit să ajungă anul trecut la o cifră de afaceri de 70 mil. euro la nivelul tuturor ţărilor în care activează – Cehia, Slovacia, Ungaria, România şi Polonia, creşterea fiind de circa 40% comparativ cu 2019.

”Deşi situaţia din primăvară a fost foarte incertă, am decis să urmăm calea investiţiilor şi a dezvoltării. Am investit  aproape 3 milioane de euro în creşterea capacităţii depozitelor, a transportului, tehnologiei, marketingului şi, nu în ultimul rând, în magazinele noastre fizice, deschizând 6 unităţi în acest an.”, a declarat Pavel Vopařil, CEO-ul Bonami.

Deschiderea magazinelor offline face parte din strategia omnichannel a Bonami, prima locaţie fiind inaugurată anul trecut în Praga în urma unei investiţii de circa 40.000 euro. Acum însă, retailerul are mai multe magazine fizice deschise, şi la fel cum plănuieşte extinderea pe zona offline, plănuieşte şi dezvoltarea propriul serviciu de curierat.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW