Transilvania Nuts, care deţine o fabrică în localitatea Ciugud din judeţul Alba, cu o capacitate anuală de procesare de 7.000 de tone de nucă în coajă, a scos pe piaţă snackuri dulci şi sărate pe bază de nucă, mixuri de nucă cu fructe şi batoane, potrivit reprezentanţilor companiei.
”Pentru noi, anul 2021 a început în forţă pe zona de B2C. Discutăm de o serie de lan-sări de snackuri inovative sub brandul Nutribon, placând de la elementul nostru central, nuca. (…) Cât despre zona B2B, continuăm expansiunea internaţională ca furnizor de miez de nucă. Actualmente, miezul de nucă al Transilvania Nuts ajunge în peste 20 de ţări”, a spus Dragoş Gal, director de marketing al Transilvania Nuts, citat de Ziarul Financiar.
Compania a dezvoltat produse precum snackuri sărate (cu nucă şi sare de Himalaya, cu nucă şi chili sau cu nucă şi piper negru), snackuri dulci (cu nucă caramelizată sau cu vanilie şi cu scorţisoară), mixuri de nucă cu fructe oleaginoase crude şi fructe deshidratate şi batoane cu nucă, toate sub brandul Nutribon. Miezul de nucă măcinat şi ambalat este vândut sub brandul Transilvania Nuts.
Transilvania Nuts vinde în prezent în reţelele Kaufland, Metro Cash and Carry, Cora, Mega Image, Auchan, Carrefour şi Penny Market. Din totalul miezului de nucă produs sub diferite forme, 90% este exportat în toată lumea, în peste 20 de ţări, susţin oficialii companiei.