Retailerul olandezo-belgian Mega Image va încheia anul cu peste 850 de magazine după ce va fi deschis la nivelul lui 2020 circa 90 de unităţi noi. Astfel, grupul a menţinut ritmul expansiunii şi în pandemie, acoperind atât oraşe noi, cât şi locurile rămase libere din centrele urbane unde deja compania era deja prezentă.
”Deşi a fost un an solicitant şi atipic, am menţinut ritmul alert al planului de expansiune cu noi magazine deschise în mai multe oraşe din ţară, susţinând astfel comunităţile locale prin locuri de muncă şi dezvoltare economică. Conform acestui plan, la sfârşitul anului 2020 vom avea peste 850 de magazine la nivel naţional”, spun reprezentanţii Mega Image.
Spre exemplu, în acest an marcat de pandemia de COVID-19, compania a deschis pieţe noi precum Oradea sau Sibiu, acoperind astfel mai multe centre urbane mari din ţară. În ultimii ani compania a mers pe pieţe noi, mature şi cu potenţial, precum Cluj-Napoca şi Timişoara în 2017 şi 2018. Retailerul a continuat în 2019 cu extinderea în regiunea Moldovei – cea mai săracă zonă a ţării – prin deschiderea primelor supermarketuri în Focşani, Bacău şi Iaşi. Aici olandezo-belgienii au venit iniţial printr-o preluare, dar au şi deschis magazine de la zero. .
Compania va încheia anul cu peste 850 de magazine offline – supermarketuri şi unităţi de proximitate -, un magazin propriu online şi un parteneriat cu eMAG. Mai nou, retailerul Mega Image a lansat un serviciu propriu de livrare rapidă, în 90 de minute, pentru cumpărăturile realizate prin aplicaţia de mobil din supermarketul online al companiei. Pentru acest serviciu sunt disponibile 2.000 de produse alimentare şi pentru casă.